måndag 12 december 2011

Lucka 24 NU ÄR DET JUL!

GOD JUL ALLA GÄSTER PÅ MIN BLOGG!!!!

Tack för att du så flitigt har besökt mig varenda dag i hela december! Enligt min statistikmätare har jag haft c:a 1000 besök under denna tiden! Fantastiskt! Ett särskilt tack till er trogna o ihärdiga KOMMENTATORER!!! Det värmer så gott o glädjer mig att Luckorna har fått er att skriva något nästan varje dag! Det här har varit ett stort nöje både för mig o mina katter, ska du veta - och blivit rent av en daglig vana ...
Jag fortsätter naturligtvis att pytsa ut lite bilder o småprat om ditt o datt - o en och annan katt ... kanske redan i morgon ... vem vet ... 
I mina julgranskulor på julkortet finns förutom alla mina 4-benta hårbollar också några som inte längre finns i familjen, men som finns kvar i våra Minnen: Cady, min älskade setter, Molly, min dotters ögonsten och Pavarotti, Mias bäbis som kämpade så tappert i våras men som bara blev 10 dagar gammal.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

2 kommentarer:

  1. God Jul till dig ,dotter och ALLA underbara "små" djur!!! Hoppas ni får en riktigt mysig,lugn och trevlig jul efter allt stök och bök!! LiLo instämmer i klagosång(hon sitter och kollar på medan jag skriver...och Naschi försöker komma åt det som rör sig på andra sidan skärmen) över att kalendern nu e slut!! Vad ska vi nu roa oss med till morgonstundens kaffe??? //Kram,kram

    SvaraRadera
  2. Vilket jättefint julkort du har gjort! Och det har varit ett stort nöje att få läsa din blogg varje dag, du borde blivit krönikör eller något liknande :)
    Än en gång, önskar dig och din familj, två- och fyrbenta, en riktigt GOD JUL!
    Kram till er alla!

    SvaraRadera